mandag den 11. oktober 2010

Intet er umuligt...

Kan det lade sig gøre at indsamle 20.000 kr. til børnene i Mongoliet?

Vi har 284 dage til startskuddet lyder og vi kører mod hovedstaden Ulaan Bataar (oversat: Red Hero) - når vi kører over målstregen 30 dage senere ville det være smukt at medbringe en check på 20.000 kr. til hospitalshjælp, uddannelse, mad og et varmt hjem til børnene i og omkring hovedstaden.

Hvis 200 mennesker donerer 100 kr. - så når vi målet!

banke, banke på.... hov, hvem er det der står udenfor min dør? 
Det er sørme Nicki, Peter & Brian med en virtuel indsamlingsbøsse...
Hvad har de nu rodet sig ud i???
"Hej min ven... vil du donere en skilling til at hjælpe børn i Mongoliet?"
"... Jo, det kunne da egentlig godt være... Lad mig lige se hvad jeg har..."
"Ja, du skal bare trykke på "Donate" på JustGiving billedet i højre side"
"Det var da smart..."
"Ja, ik;-)"
"Jeg tror lige jeg vil ind og læse om det initiativ i støtter først"
"Super idé - du trykker bare på linket "Christina Noble Childrens Foundation""
"Vi smutter igen - vi skal ud og banke på nogle flere døre... Måske du har nogle venner der kunne tænke sig atgive et bidrag - at hjælpe børn er jo vigtigt for os alle..."
"God idé Peter, Brian & Nicki - jeg skal sige det videre..."
"FEEEDT... god dag og tak"

Intet er umuligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar